במאמר זה נדבר על חשיבותו של צוות דיגיטלי וכיצד לנהל אותו. צוות דיגיטלי הינו צוות ייעודי המתמקד בפעילויות שונות הקשורות לשיווק דיגיטלי. הם יכולים לעשות דברים כמו SEO, אסטרטגיית תוכן, ניהול מדיה חברתית וכו '.

נעסוק בנושאים הבאים:

– חשיבותו של צוות דיגיטלי בארגונים עסקיים

– העסקת סוכנות שיווק דיגיטלי ללקוחות שלך

– צעדים שצריך לבצע בעת שכירת סוכנות שיווק דיגיטלי

– מדוע כדאי לך להחזיק מומחה שיווק דיגיטלי בתוך הארגון?

הכר/י את הצוות הדיגיטלי

הצוות הדיגיטלי של הארגון הוא אחת המחלקות החשובות ביותר שצריך לנהל אותן היטב. זה עוזר בניהול כל הפרסום עבור החברה ובוודא שהם בתקציב. גיוס צוות דיגיטלי הוא משימה קשה. אתה צריך לוודא שיש להם מערכת מיומנות מתאימה וגם בעלי יצירתיות מסוימת, שקשה לכמת אותה.

בחלק זה נדון בדרכים כיצד צריך לנהל צוות דיגיטלי. עלינו לוודא שאנשים אלה יישארו בעלי מוטיבציה ומאושרים כיוון שאם הם לא יהיו, התפוקה של הארגון תרד.

על מנת לוודא שצוות דיגיטלי הוא יצרני ומניע, אפשר לבסס תרבות צוות חזקה. המשמעות היא שהעובדים יעבדו יחד כיחידה מגובשת עם הבנה ברורה של תפקידיהם ואחריותם. צריך גם לספק לצוות הדיגיטלי הזדמנויות הכשרה בשפע ללמוד ערכות מיומנויות חדשות וכאלו הקשורות למוצרים או לשירותים של החברה שלך. יתר על כן, חשוב לתת משוב על הביצועים שלהם בצורה אובייקטיבית, כך שהם יידעו מה הם צריכים לשפר מבחינה מקצועית כדי להתקדם בקריירה שלהם.

למה עליי להכין את הצוות שלי לעתיד?

עם ההתפתחות המהירה של העידן הדיגיטלי, חשוב לחברות לוודא שיש להן צוות דיגיטלי מתאים כדי להיות תחרותיות. המשמעות היא שהם יצטרכו לגייס עובדים חדשים עם ערכי הכישורים הדרושים, להכשיר אותם ואז להקצות אותם למחלקות שונות שבהן הם יכולים למקסם את נקודות החוזק שלהם.

העתיד של ניהול צוות דיגיטלי משתנה. התעשייה כולה השתנתה. עם כניסת שחקנים חדשים לשוק, סוכנויות הדיגיטל מסתגלות כל הזמן לשינויים. הם מנסים כל הזמן לחדש ולוודא שהם מקדימים את המתחרים שלהם.

ניתן לראות את השינוי הגדול ביותר באופן בו עובדים עובדים בימים אלה. טכנולוגיות חדשות כמו AI ולמידת מכונה שינו את אופן ביצוע עבודותינו וזה ישנה יותר ויותר את הדרך בה אנו מנהלים צוותים בעתיד.

בחלק זה נדון כיצד לנהל צוות דיגיטלי. בעידן הדיגיטלי, לא מספיק שיש צוות של אדם אחד או שניים שעובדים באתר שלך או בפלטפורמות מדיה חברתית. כיום, אתה צריך צוות שלם של אנשים כדי לעמוד בקצב הביקוש לשירותים דיגיטליים.

מה האחריות שלך כמנהל/ת?

עליך לוודא שכל אחד מחברי הצוות הוא יעיל ושהם עובדים ביעילות. עליך גם לוודא שלכל חבר יש הבנה ברורה של מה שמצופה מהם וניתן לעשות זאת באמצעות פגישות משוב קבועות.

ארגונים רבים מתקדמים לקראת טרנספורמציה דיגיטלית. שינוי זה דורש סוג חדש של ניהול. בעזרת הטכנולוגיה, מנהלים יכולים להקים את הצוות שלהם תוך כדי תנועה ולפקח על פעילותו בזמן אמת. הם יכולים לעקוב אחר ההתקדמות שלהם, להציע משוב ולתמוך בהם במשימות קשות. כך הם יוכלו לברר מה מניע כל אחד מחברי הצוות וכיצד לשמור עליו מוטיבציה.

הצוות הדיגיטלי הוא זה שיוצר תוכן לדפי המדיה החברתית של החברה שלך. הם אלה שאחראים על יצירת סרטונים, פוסטים בבלוג, גרפיקה וכו '. כך שאם אתה בעלים או מנהל בארגון, זה יהיה המדריך שלך לניהול הצוות הדיגיטלי שלך במהלך משברים.

הצוות הדיגיטלי צריך להיות מודע לסיכונים פוטנציאליים וכיצד עליו להתכונן אליהם. הם יכולים ליצור תוכנית משבר שתוכל לעדכן בעת הצורך כדי לשקף שינויים בסביבה העסקית. כך העובדים יידעו מה עליהם לעשות במקרה של מצב משבר לחברה שלך או לחברות אחרות בענף.

מהי החשיבות של צוות דיגיטלי בתוך הארגון?

צוות דיגיטלי הוא נכס חשוב לכל ארגון. זה יכול לעזור להם להשיג את יעדי השיווק שלהם, להפוך אותם לגלויים יותר בעולם הדיגיטלי ולשפר את שירות הלקוחות שלהם.

צוות דיגיטלי הוא נכס חשוב לכל ארגון. הם יכולים לעזור להם להשיג את מטרות השיווק שלהם, להפוך אותם לגלויים יותר בעולם הדיגיטלי ולשפר את שירות הלקוחות שלהם. אם אתה מחפש אסטרטג דיגיטלי מנוסה – נראה שאתה צריך לדבר עם מי שעושה שיווק חכם במיוחד.

למרבה המזל, ישנם כלים שיכולים לסייע לארגונים לנהל את הצוותים הדיגיטליים שלהם ביעילות רבה יותר. אחד הכלים הללו הוא פלטפורמת שיתוף הפעולה כמו Slack. עם Slack, אתה יכול ליצור ערוצים בהתאם לצרכים שלך ולהקצות תפקידים שונים לאנשים שונים. כמו כן, תוכל לעדכן את הצוות שלך במידע או עדכונים חדשים על החברה באמצעות הודעות ישירות או צ'אטים קבוצתיים. עליך לציין גם כלים אחרים הזמינים למטרה זו כמו Trello או Asana אם הם חלים על הנושא שלך.

קצת על עלויות שכר עבור מקצועני פרסום בדיגיטל

במחקר שנערך לאחרונה נמצא כי העלות הממוצעת של עבודה דיגיטלית בארצות הברית היא כ -60 דולר לשעה. ובשביל זה, חברות מוציאות בין 160,000 ל -240,000 דולר לשכר מדי שנה.

היתרונות בשימוש בכותבי AI הם רבים. הם יכולים לעזור להפחית את עלויות העבודה על ידי קיצוץ דרסטי במספר האנשים הנדרשים ליצירת תוכן. והם גם מאפשרים לחברות להגדיל את ייצור התוכן שלהן ללא עלויות עבודה נוספות או השקעות בתשתיות או בתוכנות.

אותו מחקר מצא כי בהשוואה לסופרים אנושיים, כותבי AI מפיקים תוכן פי שלושה בערך באותה עלות שכר.

באקלים הכלכלי הנוכחי, ארגונים רבים מתקשים למצוא מספיק אנשים מיומנים ומוסמכים שימלאו את משרותיהם הפנויות. אחת הדרכים היעילות ביותר לצמצום עלויות היא מיקור חוץ של חלק מהעבודה שלכם. אתה יכול להשיג זאת על ידי שכירת כוח עבודה עצמאי או סוכנות דיגיטלית.

ארגונים משתמשים במיקור חוץ כבר מאות שנים. אבל בשנים האחרונות היא קיבלה צורה אחרת כאשר יותר ויותר ארגונים בוחרים בפרילנסרים או בסוכנויות דיגיטליות על פני סוכנויות כוח אדם מסורתיות מכיוון שהם מציעים תמורה טובה יותר לכסף. למעשה, על פי המאמר של Harvard Business Review "Don't Outsource Your HR", מחקר משנת 2013 מצא כי 51% מהארגונים שוקלים לגייס פרילנסרים ולא עובדים במשרה מלאה.

ככל שהעסק שלך הופך דיגיטלי יותר, עליך להשקיע יותר בצוות הפעולות הדיגיטליות שלך. תזדקק למומחים שיוכלו לדאוג לפעולות אלה ולכן חשוב לך לתקצב עלויות מסוג זה.

ישנם גורמים רבים המשפיעים על עלויות השכר והעבודה כגון מיקום, רמת מיומנות, ניסיון והיסטוריית משכורות. טווח השכר של מומחי תפעול דיגיטלי עשוי להשתנות מחברה אחת לאחרת.

שיווק דיגיטלי הוא תחום שצומח במהירות וככזה גם השכר הממוצע לקריירה זו נמצא בעלייה. השכר ההתחלתי למשווק דיגיטלי ללא ניסיון כלל יתחיל בדרך כלל מ- 6,500 שקל לחודש. לאנשים עם ניסיון – הכל תלוי בתחום העיסוק שלהם, כמות השעות שהם יצטרכו להקדיש לחברה / לארגון ובראש ובראשונה הוותק שלהם בתחום ומקומות העבודה או הפרוייקטים שהיו מעורבים בהם בעבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *